ETKİNLİĞİN KONUSU:
Etkinliğin amacı doğrultusunda etkinliğin aşağıdaki konulara odaklanmaktadır:
- Yapay Zeka (YZ) Teknolojilerinin Muhasebe Eğitiminde Kullanımı: Katılımcılara YZ’nin temel prensipleri, YZ araçları ve bu araçların muhasebe eğitiminde nasıl entegre edilebileceğini detaylı bir şekilde açıklanacaktır. YZ teknolojilerin eğitim süreçlerini nasıl daha verimli ve etkili hale getirebileceği üzerinde durulacaktır.
- Öğrenciyi Tanıma: Yeni nesil öğrenciler ve Z kuşağının temel profillerini öğrenerek bu öğrencilerin bireysel öğrenme ihtiyaçlarının belirlenmesi için yol haritaları çıkartılacak ve bu doğrultuda kişiselleştirilmiş öğretim yöntemlerinin geliştirilmesi için bilgiler aktarılacaktır.
- Yenilikçi Öğretim Yöntemleri: Yenilikçi öğretim yöntemleri tanıtılacak ve uygulamaları yaptırılacaktır.
- Uygulamalı Eğitim ve Atölye Çalışmaları: Katılımcıların, YZ araçlarını pratikte nasıl kullanabileceklerine dair uygulamalı eğitimler verilecektir. Aynı zamanda YZ destekli eğitim materyallerinin hazırlanması için uygulamalar yapılacaktır.
- Akademik ve Pratik Bilgi Paylaşımı: Etkinlik boyunca, YZ ve muhasebe eğitimi alanında yapılan güncel araştırmalar ve pratik uygulama örnekleri paylaşılacaktır. Bu oturumlarda, alanında uzman akademisyenler ve uygulayıcılar, YZ teknolojilerinin eğitimdeki rolü, mevcut zorluklar ve fırsatlar hakkında bilgi vereceklerdir. Ayrıca, katılımcılar kendi deneyimlerini ve başarılı uygulama örneklerini paylaşarak, ortak öğrenme ve işbirliği ortamı oluşturacaklardır. Bu bilgi alışverişi, muhasebe eğitiminde YZ kullanımının daha geniş bir perspektifte değerlendirilmesini ve yeni yaklaşımların geliştirilmesini sağlayacaktır.
- Eğitimde Kalite ve Verimliliğin Artırılması: Muhasebe eğitiminde kalite ve verimliliğin artırılmasına odaklanacaktır. YZ araçları, eğitim süreçlerini daha verimli hale getirerek, öğretim elemanlarının zaman yönetimini iyileştirebilir. Bu etkinlikte, YZ’ nin sağladığı verimlilik araçlarının nasıl kullanılacağı, öğretim süreçlerinin nasıl optimize edileceği ve öğrencilerin öğrenme deneyimlerinin nasıl iyileştirileceği üzerinde durulacaktır.